maandag 23 september 2013

Big bang theory cast emotioneel bij uitreiking Emmy awards

De 2013 Emmy Awards uitreiking werd een emotionele gebeurtenis voor de cast van The Big Bang Theory. Terwijl Jim Parsons op het podium de award voor "Outstanding Lead Actor in a Comedy Series" in ontvangst mocht nemen, vochten castmates Kaley Cuoco en Mayim Bialik tegen de tranen.

In een op maandag 23 september geplaatste blogpost biecht Kveller , Bialik op "Ik huilde toen Jim Parsons won. Ik sprong ook uit mijn stoel toen Jim won. Hij verdient deze award zo ontzettend en zijn toespraak was zo ontroerend . We hebben gewoon een werkdag vandaag en ik kan niet wachten om hem te feliciteren en de overwinning te vieren met hem."



Tijdens Parsons speech hielden de Theory co-stars het niet droog. Parsons gaf ook toe dat hij emotioneel was ondanks het feit dat hij zijn derde Emmy won voor de rol van de theoretisch fysicus Sheldon Cooper op de CBS -serie.

"Mijn hart, oh mijn hart. Jongens, ik wil dat jullie weten dat ik me ervan bewust ben dat ik een geluksvogel ben. Ten eerste, om deze rol te mogen doen in deze show. Bedankt Chuck Lorre, Bill Prady en Steve Molaro. Ten tweede, om hier aanwezig te mogen zijn en deel uit te mogen maken van zo'n fenomenale groep mensen, dank je wel!" zei hij met tranen in zijn ogen.

Toen de muziek begon te spelen zei Parsons: "Weet je wat , doe ik het. Ik zal de award inpakken".



Ondanks dat Mayim Bialik, de vriendin van Sheldon in de serie, erg blij was gaf ze in een blog post toe dat ze teleurgesteld was ze zelf geen award had gewonnen. Bialik was genomineerd voor in de categorie "Outstanding Supporting Actress in Comedy Series". Deze award ging echter naar 'Nurse Jackie ster' Merritt Wever.

"Laat ik het maar gewoon toegeven: Losing sucks!" schreef Mayim in haar blogpost. "Al sinds mijn kinderjaren ben een vrij competitief persoon. Ik wilde altijd winnen en de beste zijn. Uiteraard ben ik blij voor Merritt Wever en het is natuurlijk een hele prestatie om genomineerd te zijn, maar ik heb helaas niet gewonnen. Maargoed, alles gaat nog goed. Ik ben niet gebroken, misschien een beetje gebogen".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten